Saturday, October 23, 2010

D.I.A

   Malamni suami saya on call. Tinggal saya dan umair sahaja di rumah. Kami belajar memberanikan diri tidur di rumah sewa. Dalam hati takut jugak. Bukan takut apa-apa yer. Cuma takut umair menangis melalak malam-malam. Takder suami nak pujuk anak kesayangannya. Rindu DIA T____T bukan DIA lagu Fauziah Latiff ok (Tetiba jer teringat jugak lagu DIA).


Sikit sudah.



Dia insan pertama yang bertahta

Dia insan pertama yang ku cinta
Dia pernah selalu membuat ku bahagia
Dia yang mengajarku
Tentang erti rindu~~~~~~

*telah diubahsuai sesuai untuk penulis.


    Saya tak sabar nak tunggu esok nak jumpa dia, my darling husband. Oh I miss YoU sOoooo much! (pergi peluk anak kesanyangan dia cepat). Urrrmmm time tidor pun umair bau wangi...



Permata hati kami....


   Tadi dia call saya, sekejap sahaja (baru kurang sikit jer rindu). Lepastu kena masuk OT lagi dan lagi dan lagi. Tak tau dia dapat tidur ke tak. Kesian dia (suami saya) T_______T



I miss you sayang
(Only he and I knows about this pics)
HAHAHA

  Ok saya boleh tidor sekarang. Anak pun sudah membuat bunyi-bunyi. Baik tidor sebelum anak terbangun. Selamat pagi...

No comments: