Tuesday, October 26, 2010

Cita-cita

Kalau tanya pasal cita-cita, teringat zaman budak-budak dulu (sekarang dah jadi emak budak. B..you dah jadi ayah budak yer. budaknyer ada kat sebelah saya tengah breast feeding). Saya dari kecik cuma ada satu jer cita-cita. saya nak jadi .....eh sekarang dah jadi emak budak so dah tak nak cerita cita-cita zaman budak-budak.


Okey. Sekarang bercita-cita nak kumpul banyak-banyaaaakkkk macam ini boleh buat stock.
banyak kan....




dan ini juga.....

Siang tadi nak pergi bank in duit nak beli medela breast pump, tapi tak sempat pulak. Takper, insyaallah esok saya mesti bank in. Dah tak sabar  ni. Sampai tak boleh nk tidur malam rasanya T__T Hopefully dapat breast feed umair sebaiknya dan umair tak minum susu formula lagi masa saya pergi kerja. Ameen..... 

*gambar-gambar susu di atas di ambil dari blog Nieza.

No comments: