Wednesday, December 15, 2010

Happy Anniversary Darling!

      Alhamdulillah sudah setahun kami mendirikan rumah tangga dengan dikurniakan amanah Allah baru seorang anak kecil yang comel (when is next?sabar sikit yer anak kamu kecik lagi dah tak sabar next). Tak terasa macam setahun. Rasa macam baru kenduri semalam. OK darling harini jom kita pergi honeymoon sebab semalam baru kenduri ^_^ Honeymoon dengan seorang bayi comel dan pintar. Sejak berumur 2 bulan umair sudah pandai bercakap sebab itu saya kata dia pintar (tak ada kerja lain asyik mempuji anak sendiri kerana memang kerja emak untuk puji anak sendiri).


Happy anniversary sayang. I LOVE YOU SO MUCH!!!


      Sudah rutin saya untuk membelek-belek umair setiap hari pagi sampai ke malam sampai ke pagi bertemu malam macam itulah tiap-tiap hari sampai tak sempat untuk mengupdate blog ini (saya tau Mr. husband dok jenguk-jenguk kot-kot ada new entry, tapi hampa isteri dia masih membiarkan blog ini sunyi sepi. OK suamiku tersayang sekarang ada entry baru untukmu kanda ececeh) . 


      Makin hari makin sayang yang tak terbilang. Setiap hari ternanti-nanti suami di sisi kerana sangat merindui suami padahal baru jer keluar rumah nak pergi kerja tengah drive tak sampai 3km terus rindu suami rasa macam tak mahu pergi kerja (asik nak berkepit dengan suami nanti makan pasir pulak). 


Mari kita jamu mata pulak... 


Dua hati menjadi satu pada 5 December 2009


Cinta bersemi...

Si dia yang selalu saya tunggu-tunggu
I Love You Darling T__T

Baik sekarang boleh tidur nanti citer lagi. Nite ^__^

1 comment:

Anonymous said...

really an eye opener for me.

- Robson