Sunday, October 24, 2010

Jiwa Kacau

Harini dah mula keja. Jiwa saya tak tenteram dan geram. Bukan geram excited nak mula kerja hari ini. Geram nak balik rumah jumpa umair. Tengah hari balik rumah nak breast feeb umair, tapi umair dah kekenyangan (habis semua EBM stock dalam peti sejuk dia minum + 1/2 bottle susu formula), masih tak mahu tidor. Tokmommy pula dah keletihan memujuk umair. Sedih dan pilu hati saya tengok umair rindukan umminya. Nampak ajer muka saya, terus menangis teresak-esak. Saya peluk cium dia, then baru dia cool sikit dan mula senyum dan bersembang-sembang dengan saya. Haduh aiiii....


Petang ni call rumah lagi tanya condition umair. Adik bagitau umair still tak dapat tidur. Adik tunjuk gambar saya pada umair. Umair pandang jer ummi dia (sebak dada aku). Saya bertambah sedih lagi sekarang ini. Arrghhhhh nak ballik cepat. Cepatlah pukul  5ptg! (rasa nak jer pusing jam punch card tuh!)
Medela Breast Pump

Todler Rocker


Automated baby swing (.... is preferable than rocker)

Nak beli puting kosong dan todler rocker (kalau jumpa) but preferable automated baby swing. Nak umair dapat tidur lena time saya pergi kerja. 


Nak beli medela breast pumpSaya sangat sedih bila umair terpaksa minum susu formula. Tak excited langsung nak bagi umair susu formula. Benci sungguh...


"papa, i can't be at home without my ummi...
i can't sleep well papa.even i suck my fingersssss...
see both my eyes got watery ^__^
kesian tok mommy kena layan umair sepanjang hari sampai ummi balik..."


B...boleh yer sayang beli items kat atas tu. Owh please honey. Sayang tak nak emas permata... T________T

No comments: