Wednesday, December 26, 2012

Kerana lori tanah....

....aku sampai tempat kerja lambat. Masa nak thumbprint,tup tup berjalan siringan denga bos. Aduh, malapetaka betullah! So aku bagi bos thummprint dulu. Masa tu pun dah 8.01 pagi.kahkah. Masing-masing nak thumbprint mesin kecik tu tak detect pulak jari kami ni. Jari aku ni kot la kecil molek mesin tu tak detect. Jari bos yang besar gedabak pun mesin tu tak detect. Weh, kami dah lewat ni jangan buat hal okeh! Lepas 3 kali trial bos aku lepas. Ok time untuk aku pulak. Berkali-kali tak jugak detect. Akhirnya pukul 8.02 pagi baru detect jari aku nih. sighhhhh. ok fine, takper lah. Esok kita cuba lagi datang awal ke tempat kerja (setiap hari mencuba untuk datang awal tapi tetap lewat, bulan ni jer berderet lewat hadoi).

*jom mulakan kerja pagi ini =)

No comments: